Sån energi!! ❤️

Hans energi skulle jag också vilja haft idag. 😀❤️
Man kan inte annat än bli lycklig när man ser hans härliga energi fara fram. 
 
Sista helgen avklarad nu dröjer det 11 veckor tills nästa gång man jobbar helg! 🤗
Helgerna är ju värst eftersom dom är så långa.
I morse var det segt på jobbet innan man fick sätta sig i bilen och hämta upp Oscar & Zeke. 
 
Blev att spola av bilen, handla sen åka o släppa Zeke som blev överlycklig över att få springa av sig.
En lekkamrat här vore så perfekt.
 
För övrigt har jag sovit en del när vi kom hem o hade ätit lunch.
Kroppen behövde sömn sov ändå okej på jobbet, men ändå var kroppen helt slut.
Min kropp mår ju inte bra ännu är fortfarande förkyld hostar & snorar och kroppen är orkeslös. 😴
Hoppas det vänder snart.
 
I övrigt blir det tacomys ikväll och en av dom bästa serierna som gått släpps en säsong 2 på ikväll. 🤗
Springfloden heter den på svt har ni sett säsong 1?
Vad tyckte ni? 
Jag älskade den serien så är super taggad nu över att dom
släppt en säsong 2!! 
 
#1 - - Marianne:

Härligt att se djur leka <3
Men var det inte del 2 av springfloden? Tyckte det stod så i TV appen.
Jag ska försöka titta på svtplay..

Svar: Visst är de 😀Säsong 2 och avsnitt 1 började igår det ena var en trailer som låg på svtplay.
Men dom kanske skrivit fel eller så har dom släppt två avsnitt. 🙄
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Det stod nog fel, men det är ok, jag har inte sett förstå säsongen så jag började med den på SvT play

Svar: Har du sett första avsnittet? Jag längtar tills söndag när andra kommer 🤗
Erika Pettersson

#3 - - marianne:

Nej jag tittar på första säsongen på svtplay, så det får väl bli att se andra säsongen där också...

Svar: Okej 🤗Första säsongen är så himla bra
Erika Pettersson