Om 4 veckor..

Idag är det exakt 4 veckor kvar tills jag går på semester.
Jag jobbar endaste en sån här tuff vecka när nästa sån vecka kommer så jobbar jag endast måndag & tisdag till onsdag. 😉
 
Där gjoede jag ett ganska bra val tror jag allt vilket innebär att jag jobbar endast två helger nu innan semestern.
Jag vill bara att denna vecka ska springa iväg och att helgen ska vara förbi för då ser jag ljuset i tunneln.
 
Jag har inte samma ångest som tidigare när det kommer till jobbet, men samtidigt så nu har man en längtan till semestern.
Men tror alla känner igen sig att när man väntar på semester så räknar man ner dagarna.
 
Tycker det ska bli super skönt att pausa lite. 😊
Sån här glädje kommer vi känna av att vara hemma sen.
Min lilla glädje spridare. ❤️
#1 - - Marianne:

Förstår att du längtar till semestern, du har ju slitit hela sommaren.
Jag längtar också, men det är väl 10 -11 månader kvar 😂😂

Svar: Åh ångest 🙈😓Men när semestern är över så får jag ju vänta ett tag också tillsnder är dags igen.
Erika Pettersson