Mitt schema.. 😎

Det verkar som vÄrt nya schema Àr spikat, men mycket kan fortfarande hÀnda.
Men vi hoppas och att mitt schema inte görs om eventuellt att jag flyttar ett pass lÀngre fram. 
TĂ€nkte jag skulle visa hĂ€r hur mitt schema ser ut 😉
Inte för att jag vet hur intresserade ni Àr, men tÀnkte de kunde vara roligt kanske förstÄr ni skillnaden nu mot hur det varit.
 
‱ Vecka 1
MĂ„ndag: Slutar 9.00 efter ett dygnpass
Tisdag: Ledig 
Onsdag: Ledig
Torsdag: Börjar 12.30 jour till fredag
Fredag: slutar av 9.30 
Lördag: 9.00 jour till söndag
Söndag: GÄr av 11.30 
2 lediga dagar 
 
‱ Vecka 2
MĂ„ndag: Ledig
Tisdag: Börjar 12.30 jour 
Onsdag: GÄr av 9.30 
Torsdag: 12.30-20.15 (ev flytta detta)
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig 
3 Lediga dagar
 
‱ Vecka 3
MÄndag: Börjar 9.00 jour
Tisdag: GĂ„r av 9.00
Onsdag: Ledig
Torsdag: Ledig
Fredag: Ledig
Lördag: Ledig
Söndag: Ledig
5 Lediga dagar 
 
‱ Vecka 4
MĂ„ndag: 9.00-18.45
Tisdag: Börjar 12.30 jour
Onsdag: GĂ„r av 9.30
Torddag: Ledig
Fredag: Börjar 12.30 jour
Lördag: GÄr av 11.30
Söndag Börjar 9.00 jour till mÄndag vecka 1 (se vecka 1 lÀngre upp) 
1 ledig dag 
 
Eventeullt ska jag flytta passet 12.30-20.15 tilll vecka 3 till torsdagen dÀr och dÀr av sprÀcka mina 5 sammanhÀngade lediga dagar.
Men det Àr oklart Ànnu det Àr ett önskemÄl ifrÄn en kollega, men som schemat Àr just nu sÄ ska vi testa.
FÄr oavsett flytt av passet eller ej lika mÄnga lediga dagar. 
 
Men det kĂ€nns bra kör tyngsta veckan nu vilket Ă€r pĂ„ schemat nu vecka 4. 😊
NÀsta gÄng vecka 4 dyker upp sÄ jobbar jag endast mÄndag + tisdag till onsdag sen semester.
 
 
#1 - - Marianne:

Kan vi inte byta schema?

Svar: Haha, nej tack 😂🙈Tror jag behĂ„ller detta för det kĂ€nns rĂ€tt sĂ„ bra har inte kört en hel period Ă€nnu, men det kĂ€nns bra!
Erika Pettersson