Förkyld đŸ˜„

DĂ„ var det vĂ„ran tur o Ă„ka pÄ förkylning. đŸ˜„đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
Oscar har varit hemma i veckan pga förkylning och mÄtt dÄligt, pÄ jobbet i veckan blev det sjukdom förkylning och idag vakna jag med förkylning. 
 
Jag ska försöka jobba ÀndÄ iallafall idag tills imorgon. 
Hoppas pÄ att det slÀpper fort har ingen feber, men ont i halsen och vÀldigt tÀppt.
SÄ typiskt har ingen lust med sjukskrivning inte sÄ nÀra in pÄ semestern, men vad ska man göra.
 
Ena dagen Àr det kallt ute nÀsta varmt inte lÀtt o veta hur man ska klÀ pÄ sig ju.
NÀtterna Àr iskalla sÄ nu har vi bytt till vintertÀckena i sÀngen och stÀngt fönstret det blir alldeles för kallt.
 
BlÀ för hur man ser ut rosenröda kinder och kroppen kokar.. đŸ˜©
#1 - - Marianne:

SÄ typiskt dÄ, men hösten nÀr skolorna sÀtter igÄng kommer ju nÀstan förkylningen som ett brev pÄ posten.
Hoppas du mÄr bÀttre nÀr det Àr dags för semesterfirandet, annars fÄr du vÀl sjukskriva dej sÄ du kan njuta av semestern nÀr du Àr frisk.
Krya pÄ dej
Kram

Svar: Det Ă€r ju ca 3,5 vecka kvar till semestern sĂ„ dĂ„ Ă€r man vĂ€l typiskt nog frisk! 😓Blir o vara hemma imorgon iallafall har sjukanmĂ€lt mig jag orkar inte 24 timmars arbetspass med denna förkylning.

Man ska ju lyssna pĂ„ kroppen o de började ju pĂ„ jobbet med förkylning sĂ„ Ă€r antagligen dĂ€rifrĂ„n jag fĂ„tt detta. 😮

Kram
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Äntligen har du förstĂ„tt 😉
Krya pÄ dej

Svar: Tack đŸ˜Šâ€ïž
Erika Pettersson