Dålig uppdatering

Jag tog visst en paus härifrån inte planerat för jag hade skrivit ett inlägg i söndags, men glömde publicera de. 🤦🏻‍♀️
Igår skrev jag lite, men humöret var inte på topp sen hade jag sån huvudvärk efter jobbet så jag gav upp.
 
Har min tuffaste o längsta jobb vecka framför mig.
Gjorde ett pass igår bara dagpass, men ändå.
Har helgen framför mig också, men de ska gå bra.
 
Men till kryssningen då..
vi hade en kanon kryssning, trevlig med god mat & goda drinkar och den blev lyckad!
Skulle behövt vara ledig igår för återhämtning för herregud vad trött jag var igår.
 
Idag är jag trött som fasen också, men tror de beror på att de är rätt mycket omkring mig mycket på jobbet som ska redas ut med ny ändringar osv.
 
Idag är vi iallafall dubbelbemannande så denna dag går väl rätt fort.😊
En annan kör ju på tills imorgon förmiddag.
 
ha det bra 
#1 - - marianne cargus:

Huvudsaken att ni hade roligt på kryssningen, sen får det kosta tröttheten....
Jag har också min jobbigaste jobbperiod nu, 1 ledig dag av 9, men det brukar gå bra, till efteråt då jag är som en slakt....men men

Svar: Roligt var de 😊Ser fram i mot när vi kan åka igen, men de dröjer ju säkert tills nästa år.

Usch jag har en känsla av att jag kommer att vara helt förstörd på måndags 😥
Hade jag fått gå av klockan 9.00 så hade det nog varit lugnt men ska jobba in några timmar sen 12.00-16.00 på måndag också.
Men men, har ju semestern att se fram i mot.
Erika Pettersson