26,5 timmes pass

Min sista jobbhelg på ett tag.. 🤗
Och det innebär långt pass började 9.00 i morse går av 11.30 imorgon.
 
Om jag inte har fel så får vi egentligen inte jobba mer än 26 timmar med sovande jour så då jobbar jag 30 min för mycket.. 🤔
Aja, vi ska ändå ändra tiden på helgen lite.
Vi ska börja 8.30 så en halvtimme tidigare, men inte mig i mot får sluta tidigare dagen efter då. 
 
Dagen hittills har flutit på bra timmarna går fort.
Svårt o tro att det gör de, men det går.
Tanken var långpromenad idag och sen baka idag men bakade redan igår hemma för jag vart sugen på de. 
Hade ju tänkt ta med allt till jobbet o baka där sen ta hem lite o fika med Oscar imorgon, men vi fika igår i stället. 😉
 
Passade på o ta med blåbärspaj till jobbet så
vi kan lyxa lite till kaffet. 
 
 
Igår började även en ny serie för o tala om annat.
På viaplay för er som har de 😊
Ingen utan skuld verkade riktigt bra två första avsnitten ligger ute sedan igår så vi såg dom igår kväll.
Litet helg tips om ni vill börja se en my serie.