Telefontid?

Ringde förra veckan till vårdcentralen och bad om bland annat!
 
• Påskynda min tid till en dietist.
Jag behöver få hjälp av någon som kan detta med hypotrieos (sköldköteln)
Fick en remiss innan sommaren, men allt tar ju sån tid.
 
• ville ha en tid till min läkare pga olika symptom.
eftersom levaxinet jag äter inte är problemfritt så ville jag återigen göra en grundlig kontroll vilket jag bad om.
Jag har obehagliga smärtor nedanför skulderbladen misstänker att det sitter i lungorna?! 
 
det värker/hugger till vid promenader, ansträngning.
jag haf varit mycket förkyld o blir aldrig 100% 
så ville ta nya prover o se så de inte finns något skit i kroppen. 
 
men fick en förbannad telefontid i slutet av månaden. 😴
hur ska han kunna undersöka mig o lyssna på lungorna via telefon? 
 
• Behöver dessutom åka tillbaka för mina utslag i nacken!
Jqg tog upp massor saker med hon i telefon påpekade att jag vill ha ett besök face to face för jag kan behöva visa utslagen då det inte var min ordinarie läkare som såg dom sist utan en semestervikarie som var jättebra!! 
 
Utslagen kan bero på levaxinet men hur ska han veta om han inte ser ? 
aja bara inse att de kommer dröja till november innan jag får en tid!
Men är orolig för smärtan i rygg/lungor/revbenen eller vad fasen det nu är. 😓
 
Är less på min usla kropp o alla dess besvär. 
Men har iallafall rört på mig mer o mer Zeke & jag tar långa promenader o de märks för lederna mår bättre inte samma envisa ledvärk. 🤗
 
Nu har jag gnällt av mig.