Skön helg 🤗

Det har varit så himla skönt att Oscar varit ledig fredag till söndag. 🤗
Jag hade en rätt tuff vecka att ha en valp tar energi som tusan, men veckan när jag fick sköta det mesta själv gick bra i slutänden kan man summera att de gick ju bra. 
 
Jag valde ju att ta första veckorna och det är också dom tuffaste veckorna, men Phoenix har gjort enorma framsteg förra veckan vilket man märkte resultat av i helgen man blir lätt hemmablind. 
 
Denna vecka jobbar Oscar förmiddag så han är hemma runt 16.30 så då får jag lite hjälp på eftermiddagen/kvällen.
 
Phoneix har blivit så mycket tuffare han följer med lättare på korta promenader, man har lärt sig när han behöver gå ut lättare nu. 😊
 
Så helgen var rätt slapp & skön faktiskt.
Jag behövde de samtidigt som vi varit iväg så Phoenix fått miljöträna och miljöträningen fortsätter idag.
 
 
Bästa grabbarna ❤️
Känns som detta blir jättebra dom lär ju fortfarande känna varandra o Phoenix testar gränser 😂
och vi börjar få lite pli på hans rumsrenhet. 👍
#1 - - Angelica Wåhlin:

Förstår att det är kämpigt, men så skönt ändå att du märker av lite framsteg! :)

Svar: Vissa dagar är tyngre än andra, men det är ju värt det samtidigt 😀Det kommer ju bara bli bättre och bättre.
Erika Pettersson