Sant! 😄

Jag har inte varken lust eller tid med mÀnniskor som bara vill skapa drama eller brÄk.
Förr sĂ„ öppna jag truten rĂ€tt mycket & ofta folk blev nog rĂ€tt tokiga pĂ„ mig. 🙈😂
 
Idag vÀljer jag hellre att sluta umgÄs med personer som inte tillför nÄgon positiv energi utan bara tar energi ifrÄn en.
 
Jag har vÀl mognat och blivit mer vuxen och insett att jag hellre har fÄ personer i mitt liv Àn mÄnga o det Àr för mycket dramatik i livet.
Behöver man hjÀlp fÄr man vÀnda sig till proffshjÀlp. 
 
 
#1 - - Emma Engström:

Men alltsÄ nej, de personerna ska man verkligen inte lÀgga energi pÄ! SÄ onödigt eftersom man inte kommer mÄ bra av det! <3

Svar: Helt rĂ€tt sagt â€ïžđŸ˜Š
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Sortera ut energitjyvar!!

Svar: Jajemen đŸ€—
Erika Pettersson

#3 - - marianne:

Vet att du blivit duktig pÄ det, och att man behöver pÄminna sej sjÀlv och andra genom att skriva om det nÀr man blir frustrerad...kram

Svar: Tack! â€ïžđŸ˜ŠKĂ€nde nu med att jag behöver ta djupa andetag slĂ€ppa de som hĂ€nt senaste veckan.
Och fokusera framĂ„t o de kĂ€nns idag har varit lugnare idag.😀
Erika Pettersson