Besök hos frissan 💇🏻‍♀️

Idag har jag spenderat 2,5 timme hos frissan 🤗
Så otroligt skönt o få håret fixat nu är det klippt och färgat.
 
Mörkbotten med kopparröda + mörkröda slingor.
Skulle så gärna visa hur det ser ut där bak, men kan inte ta egen bild tyvärr kanske kan be Oscar om hjälp imorgon.
 
Här är en bild som visar rätt så bra.
Bästa vore o ta utomhus så man får ljuset i håret. 
I övrigt ska jag bara slappa så mycket det går idag.
Har ju x antal vändor med Phoenix som ska ut. 🙈
#1 - - Marianne:

Du klipper av mer och mer av dina lockar, du får ta en selfie med ryggen mot spegeln ;)

Svar: Lugnt lockna finns bara att håret är plattat på bilden 😉❤️
Erika Pettersson

#2 - - marianne:

De platta lockarna blir kortare och kortare ;)

Svar: Haha, de blir dom också försökte förut lägga in en bild Oscar hjälpte mig o ta men blogg.se samarbetar inte.. 😴😓
Har faktiskt rätt långt hår nu men jag är ju inte överförtjust i lockar så mig stör de ju inte tycker mest håret är överallt trycker in de i en toffs. 😉😍
Erika Pettersson