Söndag.

Denna helg har vi inte gjort mycket, men ganska skönt också.
Man behöver ibland ta det lugnt tanken idag hade varit o sortera lite grejer, men jag kom aldrig dit. 🤦🏻‍♀️
 
Vi åkte en sväng till Jysk vi fick ett ryck och ville kika på möbler. 
Om vi väljer att flytta så ska vi ju gå upp i större lägenhet och då vill vi / behöver vi större matgrupp, större soffa bland annat.
Vi måste ju fylla ut lägenheten i så fall.
 
Det är iallafall så himla spännande imorgon.
Rätt skönt för mig för jag har dagen fullbokad medans Oscar mest får sitta hemma o vänta. 🙈😂
 
• Ska iväg och byta däck på bilen
• Sen iväg till sjukan för ett snabbt besök 
• Hinner hem o äta lunch 
• Sen lägenhetsvisning
 
Och imorgon ska man packa i ordning allt inför jobbet på tisdag.
Suck..
 
Mycket mer händer inte hoppas det blir en del framöver.
vi får se imorgon hur allt går. 
#1 - - Marianne:

Spännande med lägenheten :)
Så nu är semestern slut...vemodigt förstår jag samtidigt som det är skönt att komma in i rutinerna igen.
Vad tycker du om uppdaterade blogg.se?

Svar: Äntligen är måndagen här vänta o vänta är inte min starka sida 🙈😛
Jag gillar inte nya blogg.se 😔
Varför har dom ändrat för.
Erika Pettersson