Godmorgon 😮

Äntligen Àr det Fredag och det innebĂ€r att Oscar jobbar sist sista arbetspass idag och sen har han semester.
Förvisso innebÀr det att jag ska börja jobba igen efter 5,5 veckas semester.
 
Men jag ser lite fram i mot att börja jobba igen faktiskt.
TrÀffa lite andra mÀnniskor, andra rutiner, komma hemifrÄn lite visst Àr det underbart att vara hemma.
Men alla andra har jobbat sÄ det har ju inte varit jÀter lÀtt att göra saker.
Sen att ha en valp Àr krÀvande men ocksÄ underbart.
 
Nu Ă€r det iallafall min tur o börja jobba men jag börjar försiktigt. 😊
Har tvÄ korta veckor framför mig.
Gjorde de ju lite taktiskt och la veckorna sÄ och de passade ju perfekt med hur phoneix blev leveransklar ocksÄ eftersom valparna behövde vara kvar en vecka lÀngre sÄ dom var kvar till nÀstan 9 veckor.
 
Men men..
Nu Ă€r klockan 05.25 har varit ute med hundarna dĂ„ Phoenix vaknar nĂ€r Oscar gĂ„r upp. 😮
Bara kliva upp ocksÄ, men nu ska vi försöka somna om lite till.
Ska vara barnvakt ett tag pĂ„ förmiddagen sĂ„ gĂ€ller o ha energi till de. đŸ€Ł
Dock fÄr pappa ta hand om hundarna för tre hundar & tvÄ barn samtidigt, nej tack.
 
#1 - - Marianne:

Det kan kÀnnas lite motigt att sÀtta igÄng att jobba efter sÄ lÄng ledighet. ..samtidigt som man kan lÀngta ocksÄ

Svar: Ja det kĂ€nns bĂ„de och faktiskt 😊Men blir sĂ€kert skönt nĂ€r man kommit in i rutinerna igen.
Erika Pettersson