Genom förkyld.

Idag åkte vi en sväng till stan för citygross hade jättebra erbjudanden på blandat kaffe. 😊
dom firade 25 år så personalen var jätte stressad och det var folk kan jag lova. 🤦🏻‍♀️
 
Inte optimalt för mig som är genomförkyld hunnit jobba ett pass sen slog det till, men antar att jag inte är van vid bacsillerna som finns.
Har ju mest varit hemma under semestern.
 
Men iallafall blev det en sväng att kolla på möbler också.
Riktigt mycket att fundera på vi hittade ett set vi verkligen vill ha dock var det dyrare än vi räknat med, men de vi kikat på kändes nae.
så de skiljer några tusenlappar och det är ju inte dags för flytt ännu utan i januari. 🙈
förvisso kunde dom leverera i januari även om vi beställer de nu, men inga spontanköp när de närmar sig såna summor då gäller det att de känns rätt.
 
Vi ska fundera rejält över helgen nu o se om vi ska köpa de vi kika på eller inte, men de passade oss båda väldigt bra. 
 
Så här mysigt har vi de ikväll. 😊
Jag har sovit bort många timmar sen vi kom hem o förflyttade mig till soffan när Oscar väckte mig.
 
Hoppas på o bli frisk snabbt. 
#1 - - http://siliiins.blogg.se:

Krya på dig :)

Svar: Tack 🙂
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Vad roligt att möblera nya lägenheten, ja det gäller att tänka efter ordentligt innan man köper möblerna, de ska ju passa under flera år.
Trist att du är förkyld igen :( dricker du ingefärsjuice?

Svar: Blev förkyld direkt när jag började jobba igen. 😓Det går så förbaskat mycket förkylningar nu och folk håller sig inte hemma så man blir smått tokig på sånt med! 😢

Gå inte om ni inte mår bra!
Erika Pettersson