Fyndade 😀

DÄligt bloggande hÀr, men igÄr jobbade jag nÀstan hela dagen.
NÀr jag kom hem sprang tiden ivÀg sen kom tröttheten. 
Man var bra sliten igÄr efter en helg i Ullared sedan jobba igÄr mellan 08.30-18.15 och dessutom Äka till Ànnu mer butiker fast med jobbet igÄr.
 
Det roliga igÄr var att vi gick i klÀdbutiker och jag skulle inte köpa nÄgot men hittade tvÄ par typ kostymbyxa fast ÀndÄ tajt modell som var pÄ ordenlig rea endast 100kr styck sÄ jag kunde inte lÄta bli jag köpte tvÄ för det fanns bÄde svarta & marinblÄ sÄ de fick följa med hem.
Hade inte tid o lust o prova sĂ„ fick chansa, men dom satt jĂ€ttebra. 😄
Är sĂ„ himla nöjd. 
 Nu har har nya byxor med lite mer fin byxa fast med ganska tajt pass form.
I alla fall otroligt nöjd. 
 
HÀr Àr dom marinblÄ.
Kan rekommenderq kapphal för dom har bra storlekar och nu vÀrldens rea dessa skulle kostat 399kr.
Â