En veckas semester...

Innan jag gick på semester så upp kom det saker på jobbet som gör att vi eventuellt måste ändra vårat schema igen.
Jag kände mig inte bekväm med de då jag inte är villig o jobba 1 timme mindre flera pass som i slutändan sedan ska dessa timmar som dras bort slås ihop till ett pass.
Tror jag skulle tappa 5 eller 6 timmar, men inte på samma gång utan en timme ifrån vissa pass.
För mig gör det ingen mega skillnad om jag börjar jobba 12.30 eller 13.30 jag ska fortfarande till jobbet och har en tid att passa.

Då måste vi utöka med en dag till o jobba i kapp dom där timmarna.
Och hur det ska gå till vet jag ännu inte, men jag började kolla upp omgående att dra ner min procent. 
Har alltid velat ha 100% men efter sommaren börja jag tänka är det värt att jobba 100% men aldrig ha energi eller lust o göra annat ? 


Visste jag tänkte nu när jag får min tjänst där jag började 1 september på 100% blir allt bra och jag hann jobba 4 veckor innan min semester började alltså en hel schema period.
Det jag trodde skulle bli så perfekt blev inte så perfekt inte ännu i alla fall. 
Kanske blir det bättre framtiden får utvisa det hela.

Nu har jag en veckas semester kvar... 
Herregud, enbart en vecka kvar.
Samtidigt som det känns skönt o börja jobba igen så känns det också jobbigt.
Klart det varit skönt att vara hemma, men samtidigt saknar jag kollegorna mycket.
Att träffa andra människor liksom de kan vara skönt också.

Men samtidigt tillbaka till alla funderingar och hur allt på jobbet är. 🤔
Är det värt att sänka min procent i så fall kanske jag sänker til 90-92% o tar bort två pass.
Eller enbart ett pass om schemat görs om o går ner till 96% mycket funderingar alltså.. 😓
Har inte orkat bry mig under semestern har stängt av jobbet, men var där o hälsa på en dag med hundarna och fick lite info och kände mig taggad o komma tillbaka samtidigt inte.
 
Men nu ska jag njuta av ledigheten som är kvar. 😊