Stress! 🤦🏻‍♀️

Idag är en sån dag då jag antagligen kommer vara uppe i varv konstant hela dagen. 
 
Redan igår kväll började min stress öka på vi hade fått en ny router ifrån bredbandsbolaget som Oscar gärna ville byta till!
vi fick en ny pga att den vi har är en så gammal modell och vi ville ha en kraftigare bättre.
 
Tror ni den nya fungerar? Nej!
1,5 timme i telefon mellan 19.30-21.00 satt Oscar o försökte lösa problemet ihop med bredbandsbolaget.
till slut sa jag åt dom o lägga ner för kvällen o koppla in den gamla.
 
Idag ringde Oscar igen och då svarar dom att de är något fel på den nya dom skickat ut så dom skickar ut ytligare en ny fast en ännu bättre... 🤔
 
Kände bara varför byta när den gamla fungerar även om de varit strul med den också, men inte så att vi stör ihjäl oss.
 
Gick o la oss runt 21.30 och jag kunde inte sova stressen var för hög, idag har jag en riktig tuff arbetsdag.
 
• jobb 9.30-12.30 
sedan hem och äta lite lunch sen tänkte vi följa med till lekparken när tvillingarna & brorsans barn skulle ses o leka, spela lite boll så får Zeke leka av sig med.
 
• Sedan lämna Zeke hos pappa runt 18.00 för att börja jobba 18.30 till 10.00 imorgon fm. 😓
sen är jag iallafall ledig ifrån 10.00 imorgon tills måndag morgon kl 9.00.
 
 
Hoppas ni får en bra dag och njuter av vädret. ☀️
#1 - - Marianne :

Tekniken är verkigen en stor stressfaktor, fungerande eller ej. Det är väl en av anledningarna till att de avråder mobil/dator/tv kvällatid till de som har sömnproblem.
Hoppas ni får ordning på prylarna
Kram

Svar: Nu fungerar de med den gamla utrustningen 😂Vi ska skicka tillbaka den nya och så har dom skickat ut en annan ny utrustning så fungerar inte den då jäklar blir hag förbannad 🙈

Kram
Erika Pettersson