SkĂ€rpning 🙈

Nu fÄr jag skÀrpa mig det borde vara sÄ mycket mer som hÀnder nu under denna Ärstid, men tyvÀrr inte jag jobbar och i övrigt hÀnder inte sÄ mycket.
 
Jag ska försöka skrĂ€pa mig sĂ„ det inte dör ut hĂ€r. 🙈
Idag blir ingen jÀtte hÀndelserik dag tyvÀrr.
 
Ändrade arbetstiderna igĂ„r inför idag & imorgon men till det bĂ€ttre.
Ändrade tvĂ„ pass framöver sĂ„ fick ca 5 timmars övertid pga de och idag gĂ„r jag ut extra i kvĂ€ll/natt sĂ„ de blev ocksĂ„ extra.
 
I stÀllet för att fÄ extra betalt Àndra vi arbetstiderna annars skulle jag jobba lite för tufft.
 
Idag jobbar jag 11.30-14.30 anstrĂ€ngande 😉
GÄr pÄ ikvÀll igen 21.00 och kör jour till 9.30 och sedan har vi personalmöte 10.00-12.00 sen Àr jag ledig slipper jobba 12.30-20.00 efter mötet kan hÀmta hem Zeke o bara njuta av ledigheten.
Har ett pass kvar pÄ fredag em/kvÀll men sen ledig helg.
 
Mycket jobb snack men typ det mest intressanta i mitt liv just nu. 🙈
skulle vilja mina fina klÀnningar jag köpt inför sommaren, men de har heller inte blivit av.
 
I helgen hĂ€nder förhoppningsvis lite saker iallafall. 😊
Lördag blir det Linköping & kalas
Söndag ska iallafall jag ivÀg med tvillingarna pÄ roligheter hoppas dom tycker de Àr kul.
ni fĂ„r bilder osv dĂ„ 😉
 
Hoppas ni har det bra i vÀrmen.
Visss mÄr inte bra mÀrker man o vissa tÄl vÀrmen bÀttre tyvÀrr blir inte min vÀrk i kroppen bÀttre o de kÀnns sÄ surt.
 
Försöker röra pÄ mig, men det gÄr inte att gÄ promenader med Zeke pÄ dagarna vi tar korta rastpromenader sedan in igen för det gÄr inte han lider i vÀrmen.
 
Denna energi har han inte riktigt för tillfÀllet enbart nÀr man duschat honom svalt dÄ kommer energin.
Har trimmat ner honom pÄ magen sÄ han fÄr in mer luft borstat bort massor pÀls o badat honom för o fÄ bort pÀls. 
 
Lider era hundar ? 
#1 - - emma:

vilken fin hund :)

Svar: Tack 😃
Erika Pettersson

#2 - - Emma Engström:

HÀrligt att du har ett bÀttre schema nu! :D

Svar: Oja o bĂ€ttre blir de om nĂ„gra veckor 😁
Erika Pettersson