Mitt första..

Nästa vecka ska jag vara med på mitt första APT (arbetsplatsträff) 
 
Jag var på min framtida arbetsplats idag och jobbade några timmar och då sa en kollega att du ska vara med på nästa möte du tillhör ju oss nu och våran grupp dessutom tackar vi av en som slutar så jag blev så glad.
 
Det känns så häftigt jag har aldrig varit med på personalmöten innan eftersom vikarier inte får vara med och jag har inte tillhört någon grupp innan. 
 
Jag mejlade våran chef och det var solklart att kollegan hade rätt. 😊
 
Känns bara mer & mer som jag verkligen är fastanställd nu och nu är de inte långtid kvar tills jag börjar där på heltid det känns fantastiskt bra.
 
#1 - - Marianne:

Antar att detta kommer att hjälpa ditt mående väsentligt mycket mer än man anat, det blir ju en helt annan trygghet också när man känner samhörigheten med gruppen.

Möten kan vara bra, men inte alltid så effektiva....men hoppas du upplever det som bra!

Svar: Det kommer nog bli kanon detta. 😊Grupperna har möte en gång i månaden ihop med chefen o de tycker jag är bra eftersom man inte träffas så mycket man jobbar ju mycket ensam.
Erika Pettersson