Marknad idag 😊

Idag har vi varit pÄ marknad hĂ€r 😊
Det Àr ju ett mÄste att gÄ pÄ helt enkelt.
 
Trots att vi inte köpte massor inte mycket alls sÄ blev det dyrt, haha.
Men blir ju sÄ de sticker ivÀg nÀr man bÄde ska Àta lunch & fika bara marknadsgodiset lÄg pÄ 120kr liksom.
tur vi fick lön idag. 😉
 
NejdÄ det gör inget o spendera lite pengar.
Vi köpte oss varsin nike keps jag ville ha en men aldrig betala nÀrmare 250kr för en idag hittade jag & Oscar varsin för 120kr styck.
 
Oscar köpte en vit o jag en svart jag föredrar ju svart alla dagar i veckan.
 
Blev Àven 15 par strumpor var till mig, Oscar & pappa.
 Otroligt varmt ute sÄ jag mÄdde ganska dÄligt nÀr vi gick hemÄt eftersom vi gick ner till centrum, gick dÀr och gick hem.
 
Hundarna fick vara hos Pappa jag tar aldrig med Zeke pÄ marknad eller dÀr det Àr mycket folk!
Idag sÄg jag faktiskt bara en hund pÄ marknaden o de var ju skönt de. 
#1 - - Emelie :

Men Ă…Ă„h! Marknadsgodis som Ă€r sĂ„ gott!😍

Svar: Visst Ă€r de 😍MĂ„nga i min slĂ€kt sĂ€ger fyfan hur kan du Ă€ta men jag bara Ă€lskar de det Ă€r min enda anledning att jag gĂ„r pĂ„ marknad 🙈

Hade de inte varit för godiset sÄ kunde kvitta, sen strumpor dÄ!
Varje Är köper vi mÀngder med strumpor.
Erika Pettersson