Inte min dag 😓

Åh idag har det inte varit min dag riktigt.
Vakna sent klockan var runt 8.00 nÀr jag bestÀmde mig för o kliva upp dÄ fick jag slita med Zeke ut tror helgen tog hÄrt pÄ honom för han brukar inte sova sÄ lÀnge.
och inte var han sÄ pigg pÄ o gÄ ut heller han har varit trött hela dagen idag. 
 
Jag vakna med huvudvÀrk o kÀndes som jag kokade i sovrummet trots att flÀkten stod pÄ svagt i natt.
 
HuvudvÀrk som bara den tror det kom av dÄligt med vÀtska under helgen tillbringa ju mycket tid i solen bÄda dagarna. 
 
Vid 10.30 skulle jag skjutsa Pappa till vÄrdcentralen sÄ tog med Zeke och Äkte utrÀttade lite Àrenden hÀmtade paket osv, vi tog en lugn promenad nÀr vi kom hem det var sÄ hett ute sÄ Zeke var slö o trött.
 
Min huvudvÀrk hade tilltagit sÄ försökte vila en stund, men ganska snabbt kröp de i kroppen att jag behövde ta hand om tvÀtt o stÀda.
tvÀtten tog jag hand om och disk men inte mycket mer kroppen pallade inte huvudvÀrken till tog.
 
NÀr Oscar kom hem hade jag hunnit promnera med Zeke igen ett kortvarv, duschat o höll pÄ med maten för jag skulle nÀmligen Äka omkring 18.00 o han var hemma ca 16.40.
 
sĂ„na hĂ€r dagar ogillar jag o ses sĂ„ kort stund sen ska jag ivĂ€g o köra sovande jour 😐
dĂ„ Ă€r det nĂ€stan bĂ€ttre o inte ses innan för man vill ju inte lĂ€mna hemmet nĂ€r den andra nyligen kommit hem. ❀
 
Aja skulle blogga tidigare idah men blev inte sÄ nu ska jag lÀsa sen försöka fÄ lite sömn hÀr pÄ jobbet eftersom klockan ringer vid 6.00! 
 
Â