Inget bloggande?

Igår glömde jag helt av att blogga jag får helt enkelt ta igen det idag. 😉
 
Jag tog ledig denna helg egentligen, men sen undra en kollega om jag inte ville följa med på marknad och jag tycker ju det är rätt roligt o gå på marknader så jag tog tillbaka mina komptimmar och jobbade i stället.
 
Vi åkte på Tjällmo marknad tyvärr var de inte mycket att ha det var jätte dåligt faktiskt var mest stånd ifrån såna som bor där kändes det som.
 
aja det var iallafall trevligt!
dom hade ju lite dansuppvisning, lite live musik och jättefint café där man kunde äta & fika så de gjorde vi. 😊
 
Jag slutade så pass tidigt redan 14.30 så på kvällen åkte vi till syrran o käkade.
vart jag fick min energi till de ifrån vet jag inte för tvillingarna höll igång. 😂
 
Dålig bild, men Alwa vill gärna dela med sig av allt till zeke även sin mjölk! 😳
Den där ungen & Zeke alltså de pussas & de kramas så otroligt mycket.
även Zeke har börjat gå o lägga sig hos Alwa o gosa. ❤️