Härlig dag 😃☀️

Gårdagen sprang iväg, men vilket väder den också bjöd på. ☀️😃
 
Idag vart de lika fint så vi bestämde oss för att ta vara på denna helg tillsammans och göra roliga saker och njuta av vädret. ☀️
 
Jag, Oscar, Pappa & Zeke.
Eman, Björn, Alwa, Wiggo & Texas.
Åkte till Goglass i hjortkvarn en bilresa på ca 40
minuter men det är värt de för herregud så god glassen där är.
 
Jag tog smakerna ananas, choklad & lakrits jag älskar deras ananasglass! 
 
 
Efteråt åt så åkte vi tillbaka hemåt och gjorde ett stop vid lekparken eller (ena förskolan) där hundarna och barnen fick leka av sig eftersom det är inhägnat där.
Jag trodde Zeke var helt slut, men det fanns energi kvar i honom.
 
Underbar Zeke ❤️
 
 
 
Man hämtar så mycket energi av att göra saker man mår bra av och det känns som jag blir piggare och piggare ju mer tiden går. 😊
#1 - - marianne cargus:

Vad stora tvillingarna blivit, tiden går så himla fort.
Härliga foton på hundar och ungar som leker <3

Svar: Ja herregud o nu är dom inne i roligaste åldern med båda pratar, sjunger, man ser så mycket av deras personlighet 😄Underbaraste ungarna dom är för goa ❤️

Ja hundarna njöt av att få leka av sig 😃
Men Zeke var trött herregud två dagar i rad med fullt ös o massor spring i lördags var han ju lös i nästan 5 timmar o vila då fanns inte på kartan 😂
Erika Pettersson

#2 - - Linnéa:

Så fina bilder!

Svar: Tack 😃
Erika Pettersson