Godkväll 😴

Hoppas ni haft en bra dag ☀️
Själv så klev vi upp tidigt även idag jag vart osäker på om vi skulle behöva flytta på bilen eller inte eftersom dom renoverar i vårt hus och 6.45 hörde vi att dom satte igång hos grannen så vi gick ut alla tre på morgonpromenad och jag passade på o fråga om vi ska flytta något på bilen, nej först imorgon (onsdag) så gött.
 
Eftersom vi gick upp så tidigt körde vi igång i tvättstugan en sväng innan vi gick in o la oss igen de var svårt o somna igen en stund.
 
Jag har min tuffaste arbetsvecka jag jobbar måndag till fredag.
Har varit inställd på att det är onsdag idag, men det var bara tisdag.😓
 
Kör 12.30-9.30 ifrån idag tills imorgon på min framtida arbetsplats 😀
snart vecka 26 börjar jag där, weii.
 
Sen imorgon kliver jag på igen 18.30 på ett annat
ställe till 10.30 på torsdag och fredag kör jag 7.00-16.15 😴
Men en ledig helg väntas o de sks bli skönt. 
 
Jag vill bara hämta hem honom o mysa ner mig i sängen ❤️😊sen ska ju oscar gärna vara hemma också så är allt tipp topp.
 
#1 - - Islycka:

åh vilken fin hund

Svar: Tack 😊
Erika Pettersson