Då var det Fredag 💁🏻‍♀️

Äntligen var Fredagen här och det kändes otroligt bra i morse när man vaknade upp på jobbet och när man gick hem kl 10.00 och visste att jag inte kliver in igenom dörren igen förens Måndag kl 9.00! 😊
 
Trots ledig helg så känner jag mig inte i form.
Klart ibland är dagarna värre än andra.
Var hemma runt 11.00 idag efter att ha varit o på apoteket och postat paket har äntligen börjat sälja kläder som är för små eller för stora eller inte passar min stil.
 
Jag kan inte spara allt på hög mycket är nytt och jag har tänkt jag kommer använda de någon gång eller? 
Nu har jag sorterat o sålt lite.
 
När jag landa hemma så var Zeke & jag sega det har varit sån fuktig äcklig luft ute efter nattens åska & regn så blev de en fuktig värme ute Zeke han slog ihop när vi kom in efter en promenad.
 
Idag gjorde jag något jag behövde men inte ska göra jag la mig och sov mitt på dagen men jag behövde de annars skulle jag inte orka.
har haft huvudvärk sen morgonen som inte gick över var trött så tårarna rann det är svårt att sova på jobbet det tar tid o vänja sig. 
 
Ikväll har jag & Oscar städat lite tillsammans, fixade middag så himla god middag, men jag har velat vara för mig själv nästan hela kvällen för jag har varit så trött och medtagen av veckans jobb.
 
Snart är det dags o krypa ner o läsa lite hittade massor gamla böcker på vinden.
Har inte läst alla så denna fick bli aktuell nu o den är faktiskt riktigt bra 😊
gillar ju filmerna men denna finns visst bara som bok