Blev visst ledig! 😄

I morse sÄ klev jag & zeke upp tidigt eftersom mitt resurspass började 7.00, men ingen bokning kom.
Vid 8.00 satt jag och gick igenom mitt schema eftersom det skulle ske lite förÀndringar.

InsÄg dÄ att dom skulle dra bort ca 9 timmar denna period eftersom jag gick med pÄ o jobba extra nÀsta vecka blir en intensiv vecka men ja det gÄr. 

Messade chefen och frÄgade om vi inte kunde dra bort dom timmarna ifrÄn dagens obokade pass annars skulle jag börjar 12.30-21.00 och varit extra resurs (utöver ordinaire alltsÄ) pÄ min framtida arbetsplats.

Eftersom man inte Ă€r i behov av att vara tvĂ„ sĂ„ sa hon att det gick bra trots att jag messa kl 8.00 i morse samma dag Ă€r vĂ€l inte optimalt, men hon hade ju inget i mot de. 😄

SÄ jag blev helt plötsligt ledig dag. 
Otroligt skönt Àven om det hade varit skönt och kommit pÄ det igÄr.
Nackdelen nu Àr ju att jag nÀsta vecka fÄr jobba rÀtt sÄ intensivt eftersom jag valde o ta bort hela dagen idag sÄ innebÀr de att jag pÄ MÄndag mÄste jobba 9.00-20.00 och Fredag 7.00-12.30 pÄ ett stÀlle sedan raka spÄret och vara extra resurs 12.45-16.15 

Annars hade jag kunnat dra bort timmarna ifrÄn MÄndag och Fredag och enbart jobbat halv dagar, men dÄ hade jag inte blivit ledig idag.

Det hade ju varit optimalt o fĂ„ sluta pĂ„ Fredagen 12.30 och inte behöva Ă„ka ifrĂ„n ena stĂ€llet till andra, men men mycket kan hĂ€nda fortfarande. 😉

Tack vare att jag varit ledig har jag hunnit en del.
‱ Zeke & jag tog en lĂ„ngpromenad pĂ„ förmiddagen innan det blev supervarmt det var tillrĂ€ckligt varmt.

‱ StorstĂ€dat lĂ€genheten ( aldrig mer nĂ€r det Ă€r smĂ€llhett alltsĂ„ ) trots att jag har flĂ€ktarna pĂ„ och de blĂ„ser ute sĂ„ vart det varmt.

‱ Skjutsat Björn till jobbet, postat paket
en kort promenad med zeke efterÄt han vill inte vara ute i vÀrmen.

Vad har ni hittat pÄ idag ? Har ni samma hÀrliga vÀrme som vi ? 
HÀr visar det 23.6 grader i gÄr visa de de 28 o nÄgot men idag flÀktar de bÀttre ute Àn igÄr.

Nya omgÄngen ifrÄn KBT terapin kom idag ocksÄ samt ett meddelande ifrÄn hon som Àr min psykolog hon tyckte förra veckans omgÄng hade gÄtt överförvÀntan och jag trodde hon skulle ha lite o pÄpeka, men detta gjorde mig glad att jag klarade detta sÄ bra det stÀrkte mig.
och jag har förÀndrat saker i mitt liv Àven om detta kommer o ta tid o fÄ bort mitt stressproblem.

Nu ska jag vila en stund o glo pĂ„ film innan jag & zeke gĂ„ ut o möter Oscar.Â