Vilken seg dag! 😮

Denna Torsdag har inte varit speciellt rolig.
Jag vakna med huvudvÀrk och otroligt trött trots att jag sovit okej i natt.
Men drömde mardfömmar sÄ vet inte om de pÄverkade att jag blev tröttare idag?! 
Har drömt mardrömmar tvÄ nÀtter denna vecka o jag vaknar kallsvettig.
 
varför drömmer man mardrömmar för? 
det Àr ju hemskt.
 
Iallafall sÄ vakna Oscar efter jag kommit in med Zeke runt 8.00 han kör eftermiddags vecka o han mÄdde inget bra idag förkyld och ont i halsen han har jobbat i veckan trots att han gÄr med en förkylning sÄ idag sa kroppen i frÄn. 
 
Han brukar kÀmpa pÄ men man ska lyssna pÄ kroppen sÄ han stannade hemma idag o ska försöka ÄterhÀmta sig.
 
Jag hade bestĂ€mt att jag skulle hĂ€lsa pĂ„ Alwa & Wiggo som var lediga ifrĂ„n dagis idag sĂ„ jag tog med Zeke o drog dit Ă€ndĂ„. 😊
blev ingen jÀtte lÄng stund eftersom jag hade sÄn huvudvÀrk & trötthet.
 
Avslutade sedan med att hÀmta Oscar för han ville med o handla för vi skulle handla hem inför helgen nu nÀr han ÀndÄ var hemma idag.
 
vi handla snabbt gÄr ju betydligt smidigare nu med sjÀlvscanning pÄ Willys.
vi handlar nÀstan enbart pÄ Willys sedan netto brann hÀr sÄ Àr de Willy o Ica enstaka gÄnger.
 
Passade pÄ o köpa med oss pizza hem ingen orkade fixa mat sÄ blen vÀldigt sen lunch/tidig middag.
 
Sen efter de la jag mig och sov otroligt skönt.
Hoppas pÄ att kroppen ska mÄ bÀttre imorgon och att man Àr nÄgot piggare. 
 
God kvĂ€ll 😊👌
#1 - - Marianne:

Haha...nu var du ju riktigt rolig...hihi

"Man ska lyssna pÄ kroppen"
Hihi, förlÄt men blev lite full i skratt, hoppas du inte tar illa upp ;)

Alla vi tjejer Àr sÄ himla duktiga pÄ att veta och att tala om hur man ska sköta sej,
Men vi Àr lika duktiga pÄ att INTE ta hand om oss sjÀlva.
Kram <3

Svar: Haha :DJa men lite rolig mÄste jag ju vara ibland. ;)
Jag har lÀttare för att sÀga till andra hur dom ska göra och hur dom ska ta hand om sig sjÀlva Àn o ta hand bra om mig sjÀlv.

Är glad dĂ€rför att jag har Oscar som tar stort ansvar och att han bromsar mig en hel del Ă€ven om han inte lyckades helt i januari, men dĂ„ var stressen över Zeke sĂ„ stor ocksĂ„ med hans undersökning o allt.
De gick ju bra till slut, men ÀndÄ.

Kram <3
Erika Pettersson

#2 - - Anita:

Nej fy för mardrömmar... :(
Hoppas du fÄr en fin helg nu, kram! <3

Svar: Ja usch :(
Tack detsamma, kram :)
Erika Pettersson