Jobbat đŸ’Ș

IgÄr & idag var lediga dagar för mig egentligen.
Redan igÄr rullade jobb förfrÄgan in jag tÀnkte men alltsÄ va?! Redan skrattade Ät de och tackade ja.
 
Det gĂ€llde ett dygnpass Fredag till Lördag pÄ min arbetsplats för nu mera tillhör jag den gruppen Ă€ven om jag inte börjar fullt ut hos dom förens augusti. 😁
 
Detta gjorde att ett pass nÀsta vecka försvann.
IfrÄn 6 dagars vecka till 5 dagars vecka, yes.
 
I morse sÄ rullade jobb förfrÄgan in om idag ett EM/kvÀllspass pÄ ett stÀlle jag varit mycket.
Tackade nej dÄ jag kÀnde att sista lediga dagar behöver spenderas Ät förberedelser inför kommande jobbdagar.
 
Straxt före 14.30 ringde ena chefen och förhandla lite om jag kunde jobba sÄ det var bara fara hem, byta om, hÀmta matlÄda o fixa, jag var hos Pappa dÄ nÀr dom ringde sÄ blev en aning stressigt.
 
Men jag hann i tid Àven om jag bara hade en timme pÄ mig.
Tog med Zeke hem för o hinna rasta honom sÄ pappa skulle slippa gÄ en promenad med han för han behövde ut sen tillbaka till pappa lÀmna Zeke dÀr och gÄ till jobbet tur man har gÄngavstÄnd vissa gÄnger ifrÄn Pappa.
 
pga att jag fick rycka in idag sĂ„ tog dom bort ytligare ett arbetspass nĂ€sta vecka för mig sĂ„ dĂ€r sjönk passen nĂ€sta  vecka till 4 arbetspass. 😁👌
och jag fick lĂ€gga in lite tid Ă€ndĂ„ trots detta i komp sĂ„ ska  planera vĂ€l o försöka ta ut en helg framöver i komp sĂ„ jag kan vara lĂ„ng ledig! đŸ’Ș