Tillbaka igen 🙈

Första dagen som jag Ă€r tillbaka efter sjukskrivingen och jobb smsen/mejlen rullade in rĂ€tt sĂ„ fort! 🙈
Varför blev jag ens förvÄnad? 
dock har jag varit ledig idag & ledig imorgon.
 
Jobb förfrÄgan, massor jobb mejl, schema Àndringar.
Ja allt var igÄng igen.
Jag trodde att de skulle börja lite mjukt, men ja det sparkade igÄng direkt. 
Lite full i skratt blir man ju. 🙈😂
 
Iallafall sÄ aka jag jobba lite mer denna vecka, men blir ledig en extra dag nÀsta vecka vi tog ett pass frÄn nÀsta vecka och la dom timmarna pÄ ett pass som Àr mellan Fredag & Lördag ska nÀmligen jobba dygnpass dÄ.
 
SĂ„ blev jobb, onsdag, torsdag, fredag till lördag denna vecka o sedan bara 5 dagars jobb nĂ€sta vecka. 😊
Åh de kĂ€nns bra lite trĂ„kigt bara att Oscar Ă€r lĂ„ngledig denna vecka han Ă€r ledig fredag till söndag, och jag jobbar dygn fredag till lördag, men de gĂ„r. 👌😁
 
Nu ska jag & Zeke glo pĂ„ tv.Â