Tack & godnatt 😮

Tack för idag och Godnatt 😮
Har varit uppe sedan halv 7 men vakan redan straxt före 6.00!
 
7.30 rullade jag vidare och hÀmtade upp Emma (syrran) sen vidare till pappa o hÀmta upp viktoria (andra syrran)
för att sedan möta brorsan Fredrik o sen Äka ca 30 min enkelresa för att hÀmta hans saker dÄ han har gÄtt i sÀr.
 
SÄ vi fyra fyllde en flyttbuss o min bil med allt vÀl i FinspÄng igen hÀmta jag upp oscar som inte orkade följa med pÄ morgonen eftersom han jobbat hela veckan o gÄtt upp halv 5 dock hjÀlpte han till o lasta av allt plus hÀmta saker hos Morfar som Fredrik fÄtt.
KĂ€ndes lite lustigt o gĂ„ in i Morfars lĂ€genhet, men ja de gick bra. 😊
 
Vi hÀmtade allt dÀr och sedan var de klart.
Flytten gick smidigt som tusan faktiskt. 
Men herregud vad trött jag Àr nu.
 
IkvÀll har vi plus Viktoria, pappa, systersonen Pontus, Fredrik o tvÄ av hans tre barn varit hos Emma & björn o fixade kvÀllsmat.
Rörigt med mycket folk under samma tak, men de gick.
 
Nu var klockan straxt efter 20.00 nĂ€r jag la mig i sĂ€ngen o kag kommer nog sova innan klockan hinner bli 21.00 Oscar lova o ta Zeke sista varvet mot att jag tar imorgon bitti deal sa jag. 😉👌
 
Nu ska jag sova faktiskt.
NĂ€sta vecka börjar jag att jobba igen sĂ„ behöver vara utvilad. 😊
#1 - - Anita:

Hoppas det gÄr bra nu nÀr du ska börja jobba igen! :D

Svar; Oja, jag trivs toppen i nya stallet!

Svar: Hoppas jag ocksÄ, men jag trivs jÀttebra med mitt jobb o alla kollegor sÄ de kÀnns inte sÄ jobbbigt! :)
Var ju inte jobbet som fick mig sjukskriven eller jag jobbade för mycket.
Nu fÄr jag inte göra de plus hunnit ta tag i andra saker.
Erika Pettersson