Shopping 👌

Blev en kort svÀng till familyhouse jag skulle kolla om dom hade jÀttetunna strumpbyxor, men nja.
I stĂ€llet blev shopping till Oscar ❀
 Det Àr inte ofta jag fÄr med honom in i en klÀdbutik.
Men pÄ familyhouse har vi lyckats hitta en hel del till honom.
 
Bland annat sÄg jag denna t-shirt den Àr sÄ Oscar han gillar ju mönster o fÀrger de Àr liksom han kanske dÀrför jag börjat köpa mycket mönster o fÀrger ocksÄ. 
SĂ„ fin sommar t-shirt.
 
För ett tag sedan köpt vi en klocka till mig dĂ€r en ordentlig mina gamla ifrĂ„n wish höll ju inte lĂ€nge. 🙈
Oscar sÄg en klocka han fastnade för dÄ, men köpte aldrig!
 
Idag sĂ„ köpte vi den Ă„t honom. 😁
SÄ himla snygg sÄ nu hoppas jag att den hÄller kvalitén ocksÄ. 
#1 - - Marianne :

Kul nÀr killar vÄgar klÀ sej i annat ön svart-grÄtt eller mörkblÄtt

Svar: Ja 😊Oscar vill gĂ€rna inte ha enfĂ€rgade tröjor han trivs inte i de o absolut inte grĂ„tt! 🙈
Lite synd var de att Ullared hade ont om mönstrade tröjor nĂ€r jag var fĂ€r đŸ€š
Erika Pettersson