Paket 😍

Man kĂ€nner sig lite som ett barn pĂ„ julafton nĂ€r man vĂ€ntar pĂ„ att paket ska komma. 😋
Jag skulle ha shoppingfri mĂ„nad ifrĂ„n 26 feb till 26 mars det gick inte. 😂
 
Först vart det klÀnningen den behövs ju av annat sjÀl annars hade jag nog inte köpt nÄgon klÀnning faktiskt.
 
sedan klickade jag runt pÄ bonprix och ups de blev ett rÀtt stort paket dyrt paket framför allt eftersom en del var lite dyrare vÄgade knappt berÀtta för Oscar var vi kommer behöva betala om allt fÄr stanna kvar.
 
Han bara jaja du vet att de Ă€r lugnt. 🙈
Tur man fÄr tillbaka lite pÄ skatten sen med.
 
Efter jobbet blir o hĂ€mta paketet, hĂ€mta Zeke, idag ska han fĂ„ springa av sig lite tĂ€nkte jag han fick en bra promenad igĂ„r men ingenting  gĂ„r upp i mot att fĂ„ springa lös i de tempo han sjĂ€lv vĂ€ljer alltsĂ„ fort. 😉
 
 
FÄr se ikvÀll om jag orkar visa vad jag köpt.
Iallafall vad jag ska behÄlla de kan ju bli allt o Àven ingenting rÀtt sÄ spÀnnande. 
Â