Nytt ifrån bonprix

Ja det gick ju inte så bra det där med shoppingfri månad, men som min syster Maria sa:
Shoppning är ett av mina två intressen så då får han finna sig i att jag shoppar (hennes karl alltså)

Och jag har ju inte jätte många intressen längre det största är ju Zeke (djur) överlag men nu har jag ju bara en hund och jag såklart är han mitt största intresse.
Sedan kommer shopping både till mig själv, Oscar, Zeke och hemmet.
De behöver inte vara kläder, men de är ju en stor del och jag köper ju aldrig något jag inte har råd till.

Nu denna omgång blev lite dyr, men det blev lite bortfall också så där sjönk det.
Har dessutom sålt av med kläder jag inte kan eller vill ha som jag mest lagt undan för man kan ju ändra sig eller inte.

Ursäkta sämsta bilderna, men jag provade allt ca 3 gånger så var lite trött efteråt och visar en annan dag när de sitter på ihop med några snygga byxor.

1: En somrig blus ni finner den HÄR. 
Superskön o lätt o ha på sig dessutom väldigt somrig och de gillas.



2: En blus min favorit kommer o bli av alla mina kläder tror jag.
Mest för att den är så otroligt snygg. :D
Detta var väl dyraste av alla sakerna nämligen 279kr så jag köper ju inte jättedyra saker.
Ni hittar denna HÄR
 
3: En till topp som är omlott
Superskön och snygg ser betydligt bättre ut på.
Ni hittar denna HÄR


4: BHar 
Jag vill verkligen ha sköna bhar på jobbet jag struntar i om dom är snygga eller inte jobbar man 13 timmar eller ja många timmar som vi gör ibland är det så viktigt med sköna kläder.
Vissa dagar så far man runt mycket och för mig är de så viktigt o vara bekväm på arbetet.
Sedan vill jag gärna ha finare också och de har jag som används vid mer vardags.
Här är en vit ni hittar den HÄR.


Ett tre pack med bhar att använda mer på jobbet, ni hittar dom HÄR
Inte dom snyggaste, inte vadderade, men jag måste ha sköna bhar så det går före allt.
Det har säkert inte undgått någon men jag har ju stor byst väldigt stor tyvärr.
Och då är det bredaband som gäller och gärna bred knäppning bak och jag måste säga att på bonprix får du ju så breda band som du väljer storleken du kan alltså köpa dessa i mindre storlek o då blir knäppnigen bak mindre o banden samlare så dom passar fler personer.
jag kan se en jätte snygg bh och så funkar den lika väl till mig som till en som drar 80C eller D osv. :)

 
Detta var de som fick stanna de som fick åka tillbaka var ett par jeggings dom var förstora och sedan var dom inte alls så som bilden visade.
Jag trodde dom skulle vara jätteljusa dom var ganska mörka och de vill inte jag ha till våren i alla fall. :( 
Sedan ett skärp som inte passade så två saker tillbaka.
Ändå rätt nöjd att så mycket passade. 
#1 - - Miss Baby Peaches:

Så tråkigt att du ser din stora byst som ett "tyvärr". Älska hela dig själv istället!

Svar: Svårt med kläder, jackor men för de mesta löser de sig 😊👍
Erika Pettersson