Levande blommor đŸŒș

Jag har aldrig tidigare varit intresserad av att ha levande vÀxter/blommor hemma.
Kanske för att dom alltid dör för mig jag kan inte sköta blommor en del tycker detta med blommor Àr roligt, intressant dom lÀgger ner tid o energi, inte jag.
 
Tills Nu...
Nu tycker jag det Ă€r intressant och jag har börjat lĂ€sa pĂ„ om blommor jag vet inte varför intresset en dag för ett tag sedan dök upp men det gjorde de och jag började köpa blommor bĂ„de gröna vĂ€xer och blommor med fĂ€rg. 🙈
 
Idag ser de sÄ frÀscht ut i fönstrena. 
Jag ska skapa mig en ny hobby nÀmligen fÄ dessa att överleva och fÄ dom tidigare att fortsÀtta överleva.
Men hittills har jag lyckats hĂ„lla flera blommor vid liv för jah lĂ€gger in pĂ„ innebar att vattna dom. đŸ€Ł
 
Visst Àr det fint i tre fönster nu?!
I sovrummet har i kostblommor dÄ fönster stÄr öppet och blommorna dÀr tog stryk de stÄr öppet. 22.00-07.00 ca vi mÄste ha öppet pÄ nÀtterna annars blir de varmt i sovrummet.
Är de jĂ€tteskönt har vi givetvis inte öppet.
Men nÄgra minus sÄ Àr de öppet.
 
 
 
 
Har ni tips pĂ„ hĂ„llbara blommor som Ă€r fina men inte krĂ€ver sÄ mycket 👌😁
#1 - - Angelica WĂ„hlin:

Åh, sĂ„ fint! Jag tar dock död pĂ„ allting, haha, sĂ„ mitt hem Ă€r i stort sett vĂ€xtfritt

Svar: Haha, det var sĂ„ hĂ€r ocksĂ„, men bestĂ€mde mig för att försöka o sĂ€tta mig in i detta mer. 😊
Erika Pettersson