Fredag ✌️

Efter en jobbigare dag med att fara hit och dit skjutsa, hämta, handla, motionera Zeke, ja det blev mycket idag och en stress.
 
Dessutom somnade jag närmare halv 3 i natt pga att jag sov igår eftermiddag o då var det omöjligt att somna så blev många jobbiga timmar innan ögonen slog igen.
 
Ikväll bestämde vi oss för att ha filmkväll ett måste nästam varje helg dom helger jag kommer jobba kommer de bli dåligt med sånt så man får passa på. 😊
 
Vi såg now you see me första filmen och den finns på Netflix andra filmen köpte vi nyligen när det var ta tre för 99kr på blu-ray filmer.
 
Jag sa efter bara 2-3 min in i filmen denna älskar jag och ja jag älskade filmen så himla bra och intressant!
man blev överraskad ett tips till er som vill ha filmtips se denna om du inte sett den.
 
jag vet tycärr inte vart 2an finns att streama, men den finns säkert någon stannas. 
 
 
Nu ska jag & Zeke sova 😴
klockan är 23.00 åh jag har varit vaken sen ca halv 9 så blev ju riktigt dåligt med sömn natten till idag sån nu vill jag sova. 
 
Oscar sitter upp nästan alltid en stund o spelar & pratar mer kompisar iallafall en av kvällarna på helgen. 😊
och de stör inte mig kan jag & Zeke utnyttja heeela sängen är fortfarande förälskad i vår nya säng.