Färgbomb

Någon som testat denna färgbomb innan ?
Jag har kört denna serie fast i röd nu var det dags o testa något nytt. ;)
Färgen är väldigt orange ska ha färgbomben till slingorna i mitt hår och topparna.
Slingorna är något mörkare men denna var den som skulle passa bäst.

Hade stor tur och hittade denna på parfymonline för endast 99kr. 
För mig dom ligger på 149 på lyko. 
Ska testa någon dag i veckan ska bli intressant. :D

#1 - - Christer:

Vi har en annan sådan som vi köpte från Dollarstore, den gjorde min sambos hår redigt rött , men då var hon redan rödhårig innan.
Dottern testade den med lite och hon fick rödare ton nere , men det gick bort ganska snabbt tyvärr. Tror det kan skilja från olika märken dock.

Svar: Har inte testat dom ifrån dollarstore eftersom dom inte hade den färg jag ville ha 😊Men rött överlag i färg samt toningar är färger jag håret rött som jag älskar var jätte rödhårig ett tag, men tycärr är röd en sån färg som inte alla kan ha de är som mig de bara rinner av.

Din sambo kanske har tur som rött biter i medans dottern är som mig de funkar inte.
Men kan rekommendera denna serie till datorn för dessa sitter i på parfymonline är dom billiga endast 99kr.😊

Hon ska ta färgen 600 då om hon vill ha rött den är kanon även för mig sitter i längre än många andra.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

Men vad är detta? Jag är helt loost när det gäller alla nya "skönhetsmedel"
Blev helt förvirrad när jag skulle köpa ett vanligt läppstift...haha

Svar: Färgbomb är som en inpackning fast med färgpigment 😁Så de är ingen hårfärg utan de tvättas ur olika ifrån märke men 10-15 tvättar de kan man använda om man har färgat håret o vill stäcka upp färgen för även färg bleknar ju.

Så för o flytta i med lite färg kan man använda färgbomb för o få mer nyans i håret innan de är dags o färga igen.
Förr använde jag rött mycket av olika märken för o bli riktigt rödhårig.
Erika Pettersson

#3 - - marianne cargus:

Aha...ungefär som toning? Nåt sånt har jag nog använt när jag var ung. La i det som ett schampo, lät det sitta i innan jag sköljde, och det tvättades ur på några veckor

Svar: Ungefär ja skulle jag nog säga 😊De ger lite mer färg till håret plus att de är en inpackning så de ska sitta i ca 5 min.
Jag har de i ca 15 minuter ibland längre de skadar ju inte håret som färg gör.

Jättebra jag är nöjd slipper man går o färga håret för ofta för mig som ha rlångr hår kostar de ju lite hos frisör.
Erika Pettersson