En vecka kvar đŸ’Ș

Idag bjöd Pappa oss pÄ lunch som tack för hjÀlpen nÀr jag skjutsat/hÀmtat o stÀllt upp, men jag gör de ju för att Zeke Àr dÀr nÀr vi jobbar.
 
Nu har ju Zeke varit hemma hos mig i ca 3 veckor. 😊
Men nu Àr det endast en vecka kvar pÄ min sjukskrivning sedan Àr det dags att gÄ tillbaka till arbetet igen.
 
Blev förvÄnad nÀr jag sÄg att jag fÄtt ett mejl pÄ min jobbmejl en söndag?! Det var dessutom ifrÄn Carola som Àr schemaansvarig som bara ville sÀga hoppas att du mÄr bra och jag mejlar dig ett schema imorgon nÀr jag Àr tillbaka pÄ jobbet.
normalt jobbar dom vÀl mÄndag-fredag? 
 
Men dÄ slapp jag undra nÀr nya schemat ska komma och sen lite info fick jag och allt kÀnns vÀldigt bra nu.
 
Nu har jag drygt en vecka pÄ mig att ladda upp energin igen och de ska nog gÄ bra.
Ska inte göra sÄ mycket i veckan passa pÄ o njuta av lugnet innan det Àr dags.
 
Men jag lĂ€ngtar tillbaka faktiskt och jag ser de som ett gott tecken. 😊
Blev glad nÀr jag skickade en grattis hÀlsning pÄ Facebook till en kollega som jag tycker mycket om och som skrev att tÀnker pÄ dig hoppas vi ses snart och det Àr inte bara för jobbet skull utan för att du Àr den enda som du.
 
Jag blev sÄ glad för jag förstÄr hennes ord hon Àr en av dom jag önskar jag fick jobba med arbetslivet ut finns fÄ tal personer man klickar sÄ bra med o hon har stöttat mig sÄ otroligt bra. 
Sen finns det fler som Àr precis som henne vilken kombo det skulle bli om man kunde jobba ihop jÀmt!
 
Men med nya tjĂ€nsten i augusti sĂ„ innebĂ€ra de att jag fĂ„r trĂ€ffa henne o fler jag gillar skarpt mycket o de Ă€r otroligt skoj. 😁
 
Nu Ă€r det snart dags o fixa mat, sen farmen 👌
#1 - - Anita:

Hoppas det gÄr bra att komma tillbaka till jobbet sedan! Kram

Svar: De gör de sÀkert ska bli skönt o komma igÄng igen :) kram
Erika Pettersson