4 veckors sjukskrivning 😳

IgĂ„r var min sista dag som sjukskriven 4 veckor har passerat. 😳
KÀnns som det gÄtt 2 veckor, men tiden gÄr fort.
 
Jag kÀnner mig inte helt utvilad nej jag Àr sÄ kÀnslig fortfarande, men jag mÄste tillbaka och det började bli vÀldigt lÄngtrÄkigt sista veckan sÄ detta bli bra.
 
Jag vill bara vara tydlig med att jag inte varit sjukskriven pga arbetet, att jag inte trivs nÄgon stannas osv, jag jobbade för mycket ja!
Det var en bidragande orskar ja absolut de nekar jag inte till jag hade ett schema jag inte trivdes med.
men jag lÀt det helt enkelt gÄ för lÄngt jag jobbade för mycket av olika orsaker.
 
Men det finns mycket annat som pÄverkat saker som
inte Àr jobbrelaterade jag jobbade för att slippa massor annat skit jag gömde mig lite bakom att jobba att vara pÄ jobbet blev en flykt.
 
Jag trivs hemma, jag & Oscar har de jÀttebra o haft det sÄ inget sÄnt men det har funnits saker i vÄrat privatliv som pÄverkat enormt mycket jag gick med en konstant ilska och irritation i kroppen och det var en sak som hÀnde nÀr jag blev sjukskriven som gjorde att jag faktiskt blev sjukskriven.
 
Men jag varken fÄr eller kan berÀtta om hela vÄrt privatliv eftersom det inte bara berör mig dÄ hade jag lÀtt skrivit allt, men nÀr en person sÀger att jag inte fÄr sÄ mÄste hag ju respektera detta.
 
Idag har bÄde jag & Oscar tagit olika beslut och en lÀttnad o stor sten har slÀppt och vi sorterade bort dÄliga saker och nu finns endast fokus pÄ oss sjÀlva. 
Det Àr sÄ lÀtt att sÀga Àsch hur svÄrt ska det vara ?!
Gör si o gör sÄ det Àr inte sÄ lÀtt att ta tunga beslut, men nu Àr det gjort o vi lever vÄrat liv.
 
Folk fÄr gÀrna finnas i vÄra liv absolut men vi Àr ingen bank och vi Àr ingen arbetsförmedlingen och vi kan stötta men fÄr man inget tillbaka o man inte visar en vilja sÄ nae bye bye. 
 
Nu ska jag se farmen och sen Robinson om min envisa huvudvĂ€rk slĂ€pper.Â