Vi närmar oss.. Slutet

Vi närmar oss slutet på min kbt terapi. 🤦🏻‍♀️
Och ska jag vara ärlig så vill jag inte att den ska ta slut.
Så mycket den gett mig.
 
Tyvärr har jag känt av stressen och varit på gränsen till att dippa igen nu mitt schema för denna vecka ändrades och jag god tog det jag sa ja.
trots att jag valde detta blev de en enorm stress men efter ett samtal med Oscar så kändes de puh vilken lättnad.
 
Han vet vad han ska säga & göra för att lugna mig nu ska jag jobba
 
I morgon 7.00-16.00 
Torsdag 9.00-20.00 på en arbetsplats
Torsdag till Fredag 21.00-9.30 
I stället för att jobba Fredag 7.00-15.00 åker jag o kör jour så blev jag ledig efter
9.30 på Fredag passade mig runt, men 24 timmars pass.
Lördag 9.00-20.00 
 
Intressant schema va 😅
Men de blir bra det tråkiga är ju att Oscar är ledig som sagt men tackvare att jag jobbar torsdag till fredag får vi nästan hela fredagen tillsammans. 👌
 
Oscar är har tagit ledig på torsdag så han har Zeke hemma torsdag till söndag så jag jobbar rätt mycket men jag är desto mer ledig nästa vecka.
 
Hoppas ni får en bra vecka själv blir det mycket jobb men lika bra o vänja sig för snart efter midsommarhelgen börjar jag med mitt nya schema och mycket dygnspass. 😊