Måndag

Tredje dagen i rad ledigt och jag skulle gärna fortsätta vara ledig för jag känner mig verkligen inte utvilad. 😓
Snarare tvärtom faktiskt, lätt retad & huvudvärk ungefär så har en del av dagen sett ut.
 
Jag & pappa blev bjudna på lunch hos Emma idag så åkte iväg efter att Oscar åkt!
 
Fick med mig en liten Wiggo ut när jag skulle ta ut Zeke på en promenad! 😊
systeryster till honom var hungrig & trött så hon valde o stanna inne.
men lillkillen var stolt han vinka hejdå till dom andra innan vi gick ut, så söt. 
Fick bli lite lek ute också innan vi gick in för att fika. 
Tror han tyckte de var roligt o få lite egen tid o massor av mosters uppmärksamhet. 😍
 
Lilla söta Alwa hon piggna till lite senare.
Även Zeke ska ju få vara med om man frågar Alwa.
 
Lite pussar & kramar förtjänar han ju ❤️😍
Hon älskar verkligen alla hundar.
 
Jag har för övrigt en tuff arbetsvecka så de känns tungt.
Jobbar tisdag till lördag med flera långa pass som 11 timmars pass dessutom är Oscar ledig torsdag till söndag och vi har bara en ledig dag tillsammans. 😔
 
Han är ledig på torsdag extra för att jag ska kunna jobba jag bad om semester men de gick inte så
då tog han kompledig då vi inte har hundvakt den dagen.
 
Men vi lär inte gå varandra på nerverna denna vecka iallafall för vi ses typ ingenting! 🙈
tur telefon finns ❤️ Och att vi ses under natten när han kommer hem ifrån jobbet sen åker jah tidigt på morgonen vi får sova ihop iallafall. 😂
#1 - - emma:

vilken vacker hund!

Svar: Tack snälla 😊
Erika Pettersson