KlĂ€nningar 😍

Senaste tiden har jag ju köpt in massor sommarklĂ€der och mina tvĂ„ absoluta favoriter Ă€r dessa tvÄ klĂ€nningar ifrĂ„n HM+ 😍
Nu nÀr jag skulle lÀnka dessa till er sÄ ni kunde spana in dom sÄ finns dom inte kvar, herregud..

Typiskt att jag inte lÀnka dom nÀr jag fick hem dessa för nÄgra veckor sedan.
I alla fall dessa fanns i tre fÀrger jag köpte tvÄ av dom.

1: Blommig och otroligt somrig enligt mig.


2: Röd och blommig ocksÄ otroligt somrig.
 
Dessa fanns i marinblÄ med prickar ocksÄ, men den valde jag bort.
Pris för dessa var 99kr styck och för det priset tÀnker man ju att dom ska inte ha sÄ bra kvalité, men jag blev positivt överraskad mÄste jag sÀga.
JÀttefina, bra passform och jÀttefina.
Hoppas verkligen dom kommer in i sortimentet igen för jag kan verkligen rekommendera dom. 

Idag lyckades vi bestÀlla en hel omgÄng med nya klÀder till Oscar ocksÄ.
Det Ă€r omöjligt o fĂ„ honom o köpa klĂ€der om han sjĂ€lv inte kommer o sĂ€ga nu behöver jag och i dag sa han oj vad dĂ„ligt med t-shirts jag har nu insĂ„g jag och dĂ„ tog jag tillfĂ€llet o sĂ€tta mig ner o leta nya och han hittade flera stycken som föll honom i smaken. 😁
#1 - - emma:

den röda var ju superfin!

Svar: Visst Ă€r den 😊Synd bara att dom försvann sĂ„ fort ur sortimentet. 😳
För dom som inte hann köpa med tanke pÄ priset.
Erika Pettersson

#2 - - Marianne:

KlÀnningar i min smak, skönt material ( ser det ut som) som fallet snyggt.
Jag köpte tvÄ i Danmark förra sommaren samt tvÄ nyss nÀr vi var pÄ GeKÄ.
De danska Àr liknande dina

Svar: Tack, jag Ă€lskar dom 😁Ja vet inte vad de Ă€r för matrial lite kraftigare Ă€r de men Ă€ndĂ„ svala o sköna.
Sitter snyggt & bekvÀmt pÄ Àven min stora kropp sÄ dom fÄr plus i kanten.
Erika Pettersson