Insåg.. 🙈

Insåg nu att jag aldrig publicerade gårdagens inlägg! 🙈
Måste blivit någon miss där, men kan dra lite kort nu.
 
Ledig dag igår, men uppe tidigt då bilen skulle lämnas in klockan 8.00 då den ska in för lite fix våran tankmätare i bilen har nämligen krånglat en tid och jag har ringt o fått tips o råd, men det hjälpte inte.
 
Igår skulle dom fixa detta men de visa sig att dom behöver beställa hem nya saker så vi får vänta tills nästa Fredag med o få den fixad. Aja..
Det går ju på garantin och jag kan använda bilen men man får tanka små skvättar oftare för o ha koll.. 🙈
Sen när de är lagad blir de o tanka upp den så skönt.
 
Oscar övernattade hos en kollega igår eftersom dom skulle jobba idag och han skulle inte kunnat komma i tid till jobbet idag då pendeltågen o allt går som en lördag.
Så det var smidigt att han sov hos Alexander så dom kunde börja jobba tidigare idag med så han är hemma tidigare i eftermiddag tackvare de. 🤩
 
Så jag & Zeke spenderade eftermiddagen/kvällen hos Emma, Björn & tvillingarna sen fick jag åka o hämta Viktoria på kvällen så hon kom dit också.
 
Behövde inte känna mig ensam igår iallafall för viktoria sov över här igår tills idag så tar hon hand om Zeke idsg när jag jobbar 9.30-12.30 😊
 
Måste visa lilla Alwa 😍
Jag var hos pappa igår medans bilen var inlämnad eftersom det är gångavstånd ifrån Hyundai o dit o då kom Emma med ungarna också. 
 
Alwa hon älskar djur igår låg hon på golvet bredvid Harry och gav honom så mycket kärlek. ❤️
Är så tacksam över o ha djur som accpterar barnen och som är otroligt keliga, Harry han dör ju om han inte får uppmärksamhet typ heeela tiden. 😉
därför trivs han bättre hos pappa än hos oss eftersom han inte bör bo där han är ensam hemma så mycket.
 
 
Senare igår kväll såg de ut så här: Zeke var helt slut o Alwa var gosig hon låg där o klappa, pratade o Zeke bara njöt av uppmärksamheten. 😍