Ingen bra dag! đŸ˜Ș

Idag Àr ingen bra dag skulle vilja dra tÀcket över huvudet och ligga i sÀngen, men det gÄr inte.
 
Börjar jobba 15.30 idag och gĂ„r av imorgon 12.30! 😓
Dessutom pÄ ett stÀlle jag Àr extremt sÀllan nu mera. 
Men de kÀnns inte sÄ jobbigt, men vÀntan pÄ att börja jobba Àr seg.
 
Är inne i en dĂ„lig bubbla bĂ„de tisdag, onsdag har jag varit sĂ„ extremt jĂ€kla trött nĂ€r jag kommit hem ifrĂ„n jobbet jag har knappt orkat vara vaken sĂ„ kommit innan för dörren sen dĂ€ckat pĂ„ soffan direkt.
Det Àr lite otÀckt sÄna dagar jag försöker dessutom komma pÄ vad det Àr som gör att det blir sÄ hÀr dÄ och dÄ.
 
TyvÀrr kommer jag inte pÄ vad det Àr som orsakarde, men gissar pÄ stress men jag kÀnner mig inte sÄ stressad.
 
Aja jag har lördag att jobba med denna vecka sedan ledig söndag & mĂ„ndag, men hade hellre varit ledig lördag & söndag 😛🙈
 
Jag & Zeke ligger i sÀngen och glor pÄ serier.
Det Àr svalare i sovrummet tackvare vÄr ac vi köpt sÄ vi vill ju vara dÀr.
 
MÄste njuta av min sköna sÀng ocksÄ eftersom man sover borta i natt!
 
Hoppas ni fÄr en bra dag. 
#1 - - Anita:

Kan bara bli bÀttre dÄ! kram <3

Svar: Man fĂ„r hoppas pĂ„ de 😊Kram
Erika Pettersson