Godkväll 😴

Idag har varit en riktig slappar dag 😁
Tror vi behövde de båda jag & Oscar.
 
Jag var ute med Zeke i morse och ganska fort när vi kommit in slog Zeke ihop och då gick jag o la mig också.
Värmen är tillbaka o de märks ju direkt på Zeke som varit hyper pigg sen de blev svalare ute.
 
Vi tog en rejält sovmorgon och gick inte upp förens 11.00!
Herregud, där försvann den dagen.
 
Blev att storstäda bilen idag på eftermiddagen.
Välbehövligt, nu är den ren utvändigt & invändigt. 👌
 
Sedan har vi mest tillbringat tiden hemma.
Zeke fick en långpromenad senare ikväll de var fortfarande varmt ute, men de var först när vi kom in på vägen på våran gata Zeke inte var så sugen på o röra sig.
 
Ändå har han fällt av massor päls, men klart de blir väl varmt ändå sen ifrån svalt så vi fått gå med långbyxor o tagit fram jackorna till o gå i linnen o shorts igen.
även jag blev rejält yr förut o kände mig svimfärdig så vätska är de som gäller igen.
 
Hoppas ni haft en bra helg. ❤️
Själv börjar jag jobba imorgon och startar med 24,5
timmes pass! 
#1 - - Marianne:

Skönt med en sån dag ibland, jag är nöjd med att värmen är tillbaka, men lite väl kvavt just idag

Svar: Oja de behövs 😊Känner just nu för en till sån dag, men i helgen som kommer så väntas jobb o jobb 😴
Erika Pettersson