Godkväll 😊

Hjälp vad trött jag är ikväll. 😓
Vakna tidigt i morse sedan ville Zeke ut tidigt för han kunde inte koppla av efter att Oscar drog.
 
Försökte somna om en stund, men det var inte lätt somnade väl lagom när klockan ringde igen.
 
Har idag gått intro på ett nytt ställe fast egentligen så förstår jag inte varför jag ska utöka med fler ställen när jag  snart är fast hos min brukare där jag snart börjar.
 
Nu har jag testat iallafall och sista tiden nöjer jag mig med att vara på ställen jag är van vid! 
lite tråkigt är det ju för jag har tappat två ställen så är nere i fyra ställen nu, men snart så börjar jag på den bästa arbetsplatsen. 😊❤️
 
 I natt sjönk graderna så i morse var de 9 grader svinkallt men ändå skönt med lite svalare och det märks så tydligt på Zeke också herregud han är mer vild än tam, men värmen har gjort de jobbigt för honom också.
Fast nu har vi fått hem våran ac som Oscar installerat i sovrummet så himla skönt. 😃
 
Älskar o se min lillkille så pigg & full av energi igen 😍
#1 - - emma:

fina fina hunden

Svar: Tack 😊😍
Erika Pettersson