Förkyld 😰

SÄ typiskt jag har en lugn kort vecka schemapass mĂ„ndag, tisdag & onsdag sedan har jag tagit ett extra pass pĂ„ fredag pĂ„ sjĂ€lvaste midsommar mellan 9.30-12.30 đŸ€—
 
SÄ har ledigt torsdag, lördag & söndag jÀtte skönt.
Skulle varit ledig pÄ fredag med, men ett tre timmars pass orkar man vÀl med de Àr inget anstrÀngande.
 
Men just nu Àr jag förkyld förra veckan sÄ hade Oscar feber och var förkyld han blev ganska snabbt bÀttre sÄ tur i oturen han hade tagit ledig pÄ torsdagen och var ledig torsdag till söndag sÄ han hann kurera sig utan sjukskrivning.
 
SjÀlv ska jag bita ihop och ta mig igenom dessa dagar nu.
Hade förvisso varit riktigt skönt o vara ledig pÄ Fredag, men samtidigt de Àr enormt fina pengar.
 
IfrĂ„n och med nĂ€sta vecka sĂ„ slutar jag som resursare đŸ€—
det Ă€r över förstĂ„r ni att det Ă€ntligen Ă€r över jag vill nĂ€stan grĂ„ta av lycka ifrĂ„n o med den 25 juni har jag ett normalt schema och jag Ă€r sĂ„ glad! đŸ˜â€ïž
 
Nu ska jag sova Àr riktigt trött.. 
#1 - - Marianne :

Äntligen, dom du har vĂ€ntat!
Sommarförkylning Àr segt, du fÄr försöka ta det lugnt mellan passen och krya pÄ dej,
Kram

Svar: Ja de könns sĂ„ frukansvĂ€rt bra. 😀Ja usch jag Ă€r mest trött & matt i kroppen sen förkyld men ingen feber.
Brukar bli dÄlig, men denna gÄng blev jag inte sÄ dÄlig som feber osv.

Kram
Erika Pettersson