Förbaskade 😓

Förbaskade sköldkörtel som började spöka för mig hösten 2016.
 
Så mycket tråkigheter det gett mig sedan dess.
• Extremt viktuppgång inte bara pga den såklart, men den är ju en bidragande orsak. 
Även om andra tror det enbart har mest kost att göra, men då har man inte denna sjukdom.
 
• Ökad ledvärk i kroppen som gjort att jag fått öka på smärtstillande som heller inte är bra för min kropp.
 
• Fått en extrem trötthet allt började hösten 2016.
Förvisso fick jag hjälp rätt fort o allt börja med mycket sjukdom vi diskuterade detta på jobbet idag och hon jag jobbade med då kom inte ihåg hur ofta jag var sjuk, men det var jag.
 
Idag är jag nästan aldrig sjuk jo magsjuka verkar ha blivit min grej. 🙈
 
Men ikväll är dn sån depp kväll.
Jag kollade igenom gamla bilder och jo visst är det skillnad på vikten herregud! 😔
 
Men jag ska ta tag i de mer och mer, men sen kommer perioderna med denna extrema trötthet den kan hålla i sig några dagar eller veckor sen vänder de igen och jag blir pigg och inga problem med o jobba.
Jag undrar vad det beror på.. 😐
 
 Idag har det varit en rolig dag på jobbet och allt har gått som en dans men ändå dippar det redan i bilen på väg hem!
Aja det är väl så det är helt enkelt.
 
Tänkte snart ta en promenad med Zeke för de behöver vi 😊❤️