För 3 år sedan 💖

För 3 år sedan avslutade jag detta för alltid! 
Troligtvis iallafall man vet ju inte, men jag har svårt att se mig ta upp det igen.
 
För 3 år sedan så sålde jag min älskade bästa vän. ❤️
Ponnyn som satte djupa spår i mitt hjärta.
Hade jag behållt henne kanske jag än idag varit ägare
kanske skulle hon ha fått ett föl som fanns i tankarna.
 
men hon finns inte mer och jag är glad på ett sätt att hon fick ett fint avslut på sitt liv.
Mitt rosa hjärta 💖
 Raski ponnyn som man antingen älskade eller inte älskade något mellanting fanns inte riktigt. 😉
Men du fick växa upp hos mig jag fick rida in dig o träla med dig.
tiden går fort och jag kommer aldrig mer skaffa mig en häst igen även om de är lockande denna årstid! 
men jag har inga kontakter kvar inom hästvärlden och inte heller tid för en häst på heltid. 
 
älskade ponny 💖