Ensam hemma 🌾

Idag klev jag av mitt lÄnga arbetspass 12.30 och det var skönt att fÄ sluta.
Jag frÄgade chefen idag om dom hade nÄgot jobb Ät mig imorgon, men det har varit lugnt sÄ jag frÄgade om jag fick ta en semesterdag imorgon.
 
Jag har hittills bara tagit ut semester ett dygnpass och sen tagit komp tvÄ dagar i övrigt har jag inte tagit ledig nÄgot detta Är.
 
Det var helt okej stt ta semester med sÄ kort varsel eftersom jag ifrÄn vecka 26 o framÄt till augusti inte kan ta semester.
 
IkvÀll Àr Oscar inte hemma han stannade kvar efter jobbet hos en kompis dÄ hans arbetsgivare skulle bjuda alla pÄ grillkvÀll och sÄ skulle dom göra lite olika femkamper / spela kub osv.
tycker de Àr roligt att en arbetsgivare tar och engagerar sig sÄ.
 
Han kommer vÀl hem sent ikvÀll sÄ jag & Zeke Àr ensamma hemma.
Jag Àr sÄ trött idag efter ganska dÄligt med sömn pÄ jobbet i natt dÄ brukaren ropa pÄ mig tvÄ gÄnger sÄ jag fick kliva upp. 
 
Ska ligga pÄ soffan o slappa mest Zeke verkar ocksÄ vara vÀldigt trött. 
 ❀
#1 - - Marianne:

Skönt med en oplanerad semesterdag, Zeke Àr nog trött p.g.a vÀrmen.

Svar: Ja vĂ€rmen tar pĂ„ oss alla.Jag har sovit pĂ„ dagen idag som en stock men jag har ingen energi đŸ€ŠđŸ»â€â™€ïž
Orkar knappt gÄ promenader med Zeke de Àr sÄ fruktig luft.
Zeke avskyr vÀrmen han Àlskar sovrummet nu nÀr vi köpt ac.
Erika Pettersson