Dygnpass

Blev lite schemaändringar i veckan.
Idag skulle jag jobbat 9.00-20.00 och det gör jag också, men pga strul imorgon då dom lyckats dubbelboka mig + en vikarie så fick jag frågan om jag kunde fortsätta jobba ikväll.
 
Fick förfrågan om jag kunde tänka mig o jobba 21.00-9.30 har alltså 1 timmes glapp ikväll i stället för att jobba dagtid imorgon eftersom Oscar tagit ledigt idag kändes okej då de tråkigt att börja 9.00 idag och sluta 9.30 imorgon förvisso, men annars hade jobbat 9.00-20.00 ikväll behövt sova tidigt o kört 7.00-15.00 imorgon sedan 9.00-20.00 på lördag.
 
Nästa vecka är desto lugnare så skönt ska jobba extra på midsommarafton tre timmar mellan 9.30-12.30 är egentligen ledig, men jag tog de för Oscar jobbar också är inte hemma förens 16.30! 
Fina pengar 😁 kvalövertid + storhelgsersättning.
 
Sen har jag ledighet nästa vecka så underbart skönt. 
Just nu vill jag bara att klockan är 9.30 imorgon bitti så jag får åka hem till grabbarna. 😝
 
Har även lämnat önskemål om mitt framtida schema vi får se helt enkelt om det blir som jag vill vi är fyra som ska ha åsikter och försöka styra & ställa.
Men jag måste ju lämna mina för annars kanske jag aldfig är hemma samtidigt som Oscar o de känns surt. 
Jag vill jobba mycket i veckan när han kör eftermiddag, gärna gå av fredag morgon o ha fredagen ledig & söndagen den veckan o sen får jag jobba mindre veckan han kör förmiddag men desto mer på helgen. 😝🤦🏻‍♀️
 
Vi får helt enkelt se hur allt blir.. 
Just nu kör vi på ett sommarschema som bör funka bra om inte massor ändringar sker. 😊