DĂ„lig igen 😔

IgĂ„r efter vi kommit hem ifrĂ„n Linköping sĂ„ kĂ€kade vi middag och sedan blev jag sĂ€mre igen. 😔
Behövde inte spy men fick tillbringa mÄnga timmar in pÄ natten pÄ toaletten kunde inte ens behÄlla en klunk vatten förens magen sa stop.
 
NÄgot har ju hÀnt har aldrig mÄtt sÄ hÀr förut!
Detta Àr ju vÀrre Àn o ha magsjuka man Àr pigg i övrigt, men kan varken Àta eller dricka.
 
Fick sova rÀtt bra i natt sov med hjÀlp av en sömntablett sÄ jag fick sova och Oscar Àr guldvÀrd han stÀller upp för mig hela tiden och kÀmpar för att jag ska bli frisk. 
 
I morse var de nÄgot bÀttre Ät rostat bröd & the de skulle tydligen vara bra för magen o bÀttre blev det sen köpte vi tabletter sÄ efter att ha tagit tvÄ dimor heter sorten sÄ upphörde iallafall de vÀrsta krÄnglet med magen. 
 
Har inte Àtit nÄgot pÄ dagen förens ikvÀll blev kokt ris.
Valde o förlÀnga sjukskrivningen skulle Äterkomma imorgon om hur jag mÄr.
 
Typiskt har ett superlÄngt pass denna vecka torsdag till fredag med sovande jour jÀtte jobbigt nÀr man inte kÀnner sig 100% okej i kroppen.
 
IgĂ„r tröttna vi pĂ„ vĂ€rmen de lĂ„g pĂ„ 31 grader de Ă€r olidligt sĂ„ vi bestĂ€mde oss för o bestĂ€lla hem en ac dom kostar men jag hoppas den Ă€r vĂ€rd pengarna i slutĂ€nden. 👌